Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Camilla Johansson

Hej Anna! Vad fint att se att ni kommit iväg. Wow, vad omtumlande det kan tänkas kännas. Vilken annorlunda och spännande plats ni kommit till. Jag kommer följa dina inslag och läsa din blogg med stort intresse. Lycka till med allt och hoppas vi hörs snart!

Kramar

Camilla

2009-08-03 @ 21:39:59
Postat av: cecilie ♥

ny video i bloggen där jag sjunger (: kika gärna in och lämna en kommentar! ♥

2009-08-03 @ 21:53:22
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Marie Magnusson

Hej!

Har med din lillasyrras hjälp hittat hit. Hoppas allt är bra med dig och de dina.

Här har vi lärare satt igång med höstens arbete...och jag tycker att det känns riktigt bra.

Ha det gott!

Marie

2009-08-12 @ 14:43:18
Postat av: Pia Berglund

>Hej Anna!



Jag är på väg med min familj till New Delhi i slutet av mars. Har du någon hjälp i hushållet? Hur gamla är dina barn? Jag har en 9 årig son som ska börja aes i april. MVH Pia

2010-02-14 @ 18:41:45
Postat av: susanne

Hej! Kanske på väg till Delhi i höst m make o 3 barn, är ni fortsatt nöjda med AES??? Hur svårt är det att komma in? / Susanne

2010-02-19 @ 06:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0